25 juni: Orlando


Het is vandaag onze laatste volledige dag in de villa. Morgenochtend moeten we de villa verlaten. We besluiten na de drukke dag van gisteren en het shoppen de afgelopen week deze laatste dag voornamelijk thuis door te brengen. Heerlijk een middag aan ons eigen zwembad doorbrengen!


Onze aankopen van de afgelopen week


We staan vanochtend pas om 9.00 uur op. Als ontbijt maken we scrambled eggs, bacon, aardbeien, toast en jus d’orange. Heerlijk! Ruud pakt daarna de filmcamera en maakt een film van het huis en de tuin, leuk voor later.
Ik besluit de wasmachine eens uit te proberen. Na kort het instructieboekje bestudeerd te hebben blijkt het allemaal heel makkelijk te werken. Wat hebben de machines hier lekker korte programma’s. Het programma dat ik kies duurt maar 10 minuten, dat is nog eens even snel een wasje draaien! Dat zou thuis ook wel handig zijn.

Als alle nuttige dingen gedaan zijn installeren we ons aan het zwembad met de bedoeling ons hier de komende uren te amuseren. We dobberen wat rond in het bad en spelen met de strandbal. Vervolgens besluiten we (of eigenlijk ik, Ruud heeft er al in gezeten) het bubbelbad eens uit te proberen. Als we net goed en wel zitten te bubbelen staan er ineens mensen aan de poort. Ze komen ons zwembad schoonmaken. Het zal maar ongeveer 20 minuutjes duren zeggen ze. Nou, vooruit dan maar. Wij gaan ondertussen op het terras zitten en kijken toe. Na het schoonmaken gooien ze er nog een of ander goedje in waardoor we er een tijdje niet in mogen. Goed gepland van ons weer, haha.



Maar niet getreurd, ik installeer me op een ligbed met mijn boek van Jill Mansell, lekker luchtige zomerlectuur en amuseer me zo een tijdje. Ruud kijkt ondertussen voetbal (Confederations Cup). Na de voetbalwedstrijd komt Ruud ook weer buiten en gaan we weer lekker het water in. Zo wisselen we het zwembad af met lezen op de strandbedden. We hebben een echte relaxte dag zo, niks moet en alles mag!



Om een uur of zes kleden we ons om in gewone kleding en gaan nog even naar de Walmart om een piepschuim koelbox te kopen. We hebben nog wat etenswaren over die we komende week in het appartement ook kunnen gebruiken, dus het zou zonde zijn om het weg te gooien.
Als we klaar zijn bij Walmart rijden we door naar Denny’s voor het avondeten.

Terug in de villa beginnen we alvast de koffers in te pakken, dat scheelt morgenochtend een hoop werk. Daarna lees ik de nieuwsberichten op internet en lees het schokkende nieuws dat Michael Jackson is overleden. Ik zeg het meteen tegen Ruud, hij is een groot fan van de muziek van The King of Pop, en we zetten de tv aan om het nieuws hierover op CNN te kijken. Het is zo onwerkelijk!

PS. Morgenavond zitten we in een hotel in Fort Myers en ik weet niet zeker of we daar internet hebben. Mocht dat niet zo zijn dan volgt het verslag een dag later.


Aantal gereden km: 27,4 km
Getankt: -
Temperatuur: 32 ÂșC

Foto's van vandaag